Olen Tiina, vahvasti keski-ikäinen nainen. Olen perheellinen ja meidän sakkiin kuuluu samaa ikäluokkaa oleva puoliso, poika (20  v) , tytär ( 14 v) ja koira, pian 5 v.

Työskentelen psykiatrisena sairaanhoitajana, vuorotyöläisenä, ja pidän työstäni kovasti.

Olen kiinnostunut monenlaisista asioista, välillä innostun uusistakin jutuista, mutta tässäpä vähän listaa tämänhetkisistä  "mun jutuista" :

  • kirjat, kirjallisuus,lukeminen ... parasta kaikista! Sen myötä myös Bookcrossing. (www.bookcrossing.com)
  • ristipistotyöt, tilkkutyöt (jotka tosin jäissä tällä hetkellä), jossain määrin myös askartelu , matkailu ( niin, kiinnostaa kovasti mutta vähän on mahdollisuuksia harrastaa matkailua )
  • postikorttien keräily ( www.postcrossing.com)
  • kääpiösnautserit ( eli siis meidän Tessa)
  • ja sitten kaikki  muu!

Olen "kotikissa" - käyn joskus kylässä kavereillani, joskus jossain kulttuuririennossa tai vastaavassa (ihan liian harvoin!) mutta viihdyn parhaiten kotona. Siksipä harrastukset ja kiinnostuksenkohteetkin ovat tällaisia tavallisia !

Tarkoituksenani on kirjoittaa tänne ainakin kirjoista (lähinnä ajatuksia lukemistani kirjoista, lukulistaa pidän jo Bookcrossingin puolella) ja ehkä laitan myös kuvia ristipistotöistäni ja kirjoitan niiden etenemisetä. Katsotaan mitä muuta keksin!

Nähdään!